Η ένωση καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ δίνει οδηγίες προς τους καταναλωτές που αναγκάστηκαν να ακυρώσουν τα ταξίδια τους λόγω του κορονοϊού.

Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι όσοι καταναλωτές λόγω των αντικειμενικών συνθηκών που επικρατούν, αλλά και των ειδικών προληπτικών μέτρων που έχουν προβλεφθεί σε κρατικό και πανευρωπαϊκό επίπεδο για την αποφυγή διασποράς του νέου κορονοϊού (Covid-19), ο οποίος χαρακτηρίζεται ως πανδημία από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), αναγκαστήκατε να ακυρώσετε:

  • εκπαιδευτικές ή μη εκδρομές, εντός και εκτός των συνόρων της χώρας,
  • προγραμματισμένα επαγγελματικά ταξίδια ή ταξίδια αναψυχής οργανωμένα και μη,
  • διαμονή,
  • μετακινήσεις (ακτοπλοϊκές, οδικές (ΚΤΕΛ/ΤΡΕΝΑ) και αεροπορικές),
  • εκπαιδευτικές/αθλητικές δραστηριότητες και εκδηλώσεις (ενδεικτικά αναφέρονται εισιτήρια θεατρικών παραστάσεων, συναυλιών κλπ)

μπορείτε να προβείτε σε καταγγελία συμπληρώνοντας το σχετικό υπόδειγμα (εδώ). Αποστείλετε το στην επιχείρηση με την οποία αιτήστε την ακύρωση και την επιστροφή του ποσού και κοινοποιήστε το σε εμάς και τους αρμόδιους φορείς.

Aegean: Ακυρώθηκε η πτήση σας λόγω κορονοϊού; Να τι πρέπει να κάνετε!

Αν ακυρώθηκε η πτήση σας με την Aegean λόγω κορονοϊού, αυτά είναι τα βήματα που πρέπει να κάνετε για να αλλάξετε τα εισιτήριά σας.

Λόγω της πανδημίας του κορονοϊού (COVID-19), πολλές κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν επιβάλλει είτε πλήρη περιορισμό πτήσεων, είτε ταξιδιωτικούς περιορισμούς που ισχύουν για συγκεκριμένους ανθρώπους, εθνικότητες ή/και χώρες που επισκέφθηκαν πρόσφατα. Αυτά τα έκτακτα μέτρα αλλά και η αβεβαιότητα που υπάρχει για το ταξίδι, στη διάρκεια των πρωτοφανών ημερών που διανύουμε, οδηγούν αναπόφευκτα σε πολλές ακυρώσεις πτήσεων αλλά και αλλαγές. Να υπενθυμίσουμε ότι η Aegean ανακοίνωσε δραστικό περιορισμό των πτήσεων και αναστολή δρομολογίων λόγω κορονοϊού!

Ακυρώσεις πτήσεων της Aegean – Credit Voucher

Αρχικά, όταν μία πτήση ακυρώνεται όλοι οι επιβάτες που έχουν κλείσει εισιτήριο μέσα από σημείο πώλησης Aegean ή Olympic Air (website, call center, αεροδρόμιο) λαμβάνουν σε διάφορα κύματα, ενημέρωση (sms ή email) με τις διαθέσιμες επιλογές που προσφέρονται. Για κρατήσεις που έχουν γίνει μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου, η ενημέρωση αποστέλλεται στο πρακτορείο.

Για να διαχειριστείτε καλύτερα τα ταξίδια σας με την Aegean ή την Olympic Air, αν η πτήση σας έχει ακυρωθεί, έχετε πλέον τη δυνατότητα να κάνετε αίτηση για να λάβετε Credit Voucher, το οποίο θα έχει πιστωθεί με την συνολική αξία του εισιτηρίου σας. Θα έχετε τη δυνατότητα να εξαργυρώσετε το Credit Voucher σε ένα επόμενο ταξίδι σας, μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μπορείτε να πάρετε ένα Credit Voucher ανεξάρτητα από την κατηγορία του εισιτηρίου σας (GoLight, Flex, Business) μέσω των site (aegeanair.com και olympicair.com).

  • Το Credit Voucher είναι προσωπικό και βγαίνει στο όνομα του κάθε επιβάτη.
  • Αν έχετε κάνει την κράτησή σας μέσω σημείου πώλησης της AEGEAN και της Olympic air (website, call center, αεροδρόμιο), και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.
  • Αν έχετε κάνει κράτηση μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου και η πτήση σας έχει επισήμως ακυρωθεί από την AEGEAN και την Olympic Air μπορείτε να κάνετε αίτηση για το Credit Voucher.

Για να προχωρήσετε στην αίτηση χορήγησης του Credit Voucher, επισκεφτείτε το aegeanair.com.

Επιλογή μετάθεσης ημερομηνίας χωρίς χρέωση αλλαγής

Άλλη μία επιλογή για όσους έχουν ακυρωθεί οι πτήσεις αλλά και όχι, είναι η μετάθεση ημερομηνίας ταξιδιού στα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί και θα εκδοθούν μέχρι και τις 30 Απριλίου με ημερομηνία ταξιδιού έως και τις 20 Οκτωβρίου. Μπορούν να αλλαχθούν online μέσω των website (aegeanair.com, olympicair.com) στην ενότητα “”Η Κράτησή μου”, χωρίς χρέωση αλλαγής (η διαφορά στο ναύλο εφαρμόζεται). Αν το εισιτήριο έχει εκδοθεί μέσω ταξιδιωτικού πρακτορείου, τότε μπορεί να αλλάξει και μέσω του website μας αλλά και μέσω του πρακτορείου.

πηγή