Την προβολής της Ελλάδα στην Κίνα μέσω του δημοφιλούς ηλεκτρονικού παιχνιδιού «Assassin’s Creed Odyssey» της εταιρείας Ubisoft, που διαδραματίζεται στην αρχαία Ελλάδα κατά την περίοδο του Πελοποννησιακού Πολέμου, προωθεί ο ΕΟΤ Κίνας ​​​​​​

Συγκεκριμένα η υπηρεσία του ΕΟΤ στην Κίνα με την αρωγή του Ελληνικού Προξενείου στη Σαγκάη σχεδίασε και υλοποίησε μία στοχευμένη προωθητική ενέργεια σε 40 εκατομμύρια χρήστες της δημοφιλούς  πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης Weibo. 

Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται σε συνέχεια προηγούμενων επιτυχημένων δράσεων του ΕΟΤ και εξασφάλισε «έξυπνη» προβολή της Ελλάδας στην τουριστική αγοράς της Κίνας, ως κορυφαίου προορισμού που προσφέρει μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες 365 ημέρες τον χρόνο.

Η προωθητική ενέργεια βασίστηκε σε διαγωνισμό ψηφιακών φωτογραφιών ελληνικών τοπίων, οι οποίες μπορούσαν να ληφθούν μέσω ειδικής εφαρμογής εντός του παιχνιδιού. Οι φωτογραφίες δημοσιοποιήθηκαν στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Weibo με τα hashtags #MyGreekOdyssey, #VisitGreece και #AssassinsCreed και με εκτιμώμενο έως τώρα αριθμό χρηστών περί τα 40 εκατομμύρια.

Στο πλαίσιο της προωθητικής ενέργειας ο EOT προσέφερε σε 5 νικητές του διαγωνισμού ένα 7ήμερο ταξίδι στην Ελλάδα για δύο άτομα.

Παράλληλα, η προωθητική ενέργεια αναπαράχθηκε και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, όπως το Wechat και το Bili, με ειδικό σποτ, ενώ υπήρξαν αναδημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα της Ubisoft και σε περισσότερα από 100 κινεζικά ΜΜΕ με τα οποία συνεργάζεται η εταιρεία.

Εκτός από  την ευρύτατη προβολή των ελληνικών προορισμών, το αντισταθμιστικό όφελος  ειδικότερα για τον ΕΟΤ περιλαμβάνει την εμφάνιση του λογότυπου του Οργανισμού: στα προωθητικά βίντεο της ενέργειας και του παιχνιδιού «Assassin’s Creed Odyssey», στην ιστοσελίδα και στους επίσημους λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Ubisoft, στις καταχωρήσεις στα ΜΜΕ, στα ενημερωτικά δελτία, αλλά και στην έναρξη του παιχνιδιού (PC Game launcher).

Το «Assassin’s Creed» θεωρείται ένα εκ των πλέον δημοφιλών παγκοσμίως ηλεκτρονικών παιχνιδιών, έχοντας πάνω από 148 εκατομμύρια μοναδικούς παίκτες, 110 εκατομμύρια πωλήσεις παιχνιδιών, 6,5 εκατομμύρια πωλήσεις βιβλίων και μία κινηματογραφική ταινία. Για την δημιουργία του «Odyssey» εργάστηκαν χιλιάδες άτομα σε οκτώ χώρες, μεταξύ των οποίων και το Studio της Ubisoft στη Σαγκάη, το οποίο ήταν υπεύθυνο για την ανακατασκευή 28 πόλεων της αρχαίας Ελλάδας, με επακριβή απεικόνιση της αρχιτεκτονικής των κτηρίων, των αγαλμάτων κ.λπ.

Να υπενθυμίσουμε ότι η υπουργός Τουρισμού, κα Έλενα Κουντουρά, έχει θέσει το δυναμικό άνοιγμα της κινεζικής αγοράς σε στρατηγική προτεραιότητα για την Ελλάδα και μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα είναι ιδιαιτέρως θετικά, δεδομένου ότι την τρέχουσα χρονιά οι αφίξεις Κινέζων τουριστών στην Ελλάδα σημείωσαν εντυπωσιακή αύξηση άνω του 70%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

πηγή