Η Ελλάδα βρίσκεται στην 21η θέση επισκεψιμότητας της σελίδας, πίσω από τις ΗΠΑ, τον Καναδά, την Ιαπωνία τις Φιλιππίνες, αλλά και χώρες της Ευρώπης όπως η Ισπανία, η Ιταλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Πολωνία.

Ο μέσος χρόνος παραμονής των Ελλήνων στο σάιτ διαμορφώνεται λίγο κάτω από τα 9 λεπτά (8 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα), με την Δευτέρα να είναι η μέρα με την περισσότερη «δραστηριότητα». Ώρα αιχμής, δεν είναι κάποια μεταμεσονύχτια ώρα όπως θα περίμενε κανείς, αλλά το απόγευμα μεταξύ 3 και 4 μ.μ.

Σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους τέσσερις χρήστες από την Ελλάδα είναι γένους θηλυκού με το ποσοστό των γυναικών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα να διαμορφώνεται στο 24% – όσο ακριβώς είναι και ο παγκόσμιος μέσος όρος.

Στις δέκα κορυφαίες αναζητήσεις των Ελλήνων χρηστών περιλαμβάνονται διευκρινίσεις για το μέγεθος συγκεκριμένων ερωτογενών ζωνών αμφότερων των φύλων, αλλά και ηλικιακές προτιμήσεις τόσο προς τα πάνω όσο και προς τα κάτω.

Ο έρωτας στα χρόνια της κρίσης

Ενώ στις περισσότερες χώρες η επισκεψιμότητα πέφτει προς το τέλος της εβδομάδας (Παρασκευή ή Σαββατοκύριακο), στην Ελλάδα και στις Φιλιππίνες η χαμηλότερη κίνηση σημειώνεται την Τρίτη – γεγονός που αποδίδεται στην οικονομική κρίση.

«Η ανεργία στη χώρα είναι πάνω από 25%, με αποτέλεσμα οι εργάσιμες ημέρες να μην αποτελούν πρόβλημα για τους Έλληνες χρήστες», σχολιάζουν οι αναλυτές. Έτσι η Παρασκευή δεν έχει καμία διαφορά από την Τετάρτη ή την Πέμπτη για τους άνεργους επισκέπτες.

Όπως συμβαίνει και σε πολλές άλλες χώρες (Σκωτία, Ινδία, Δανία), έτσι και στην Ελλάδα τα πιο δημοφιλή βίντεο συνδέονται με την εθνικότητα των χρηστών, αφού οι μισές από τις 20 πιο δημοφιλείς αναζητήσεις, συνοδεύονται από τον όρο «greek» ή το όνομα κάποιας ελληνικής πολής.

Δημοφιλείς πρωταγωνίστριες

Στην κορυφή των επώνυμων αναζητήσεων βρίσκεται η Τζούλια Αλεξανδράτου που αφήνει στη δεύτερη θέση την διεθνούς φήμης ηθοποιό Lisa Ann. Το «χάλκινο μετάλλιο παίρνει η Μαριάνα Ντούβλη ενώ η Κιμ Καρντάσιαν, που απασχολεί συχνά τον παγκόσμιο τύπο καταλαμβάνει μόλις την όγδοη θέση στις καρδιές των Ελλήνων.

«Ευλαβική» εγκράτεια

Το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων αντικατοπτρίζεται στη σημαντική πτώση της επισκεψιμότητας κατά τις μεγάλες θρησκευτικές εορτές και αργίες, υπογραμμίζουν οι αναλυτές. Την Κυριακή του Πάσχα και ανήμερα της Κοιμήσεως της Θεοτόκου, παρατηρείται «αποχή» της τάξεως του 25% ενώ μεγάλη «εγκράτεια» σημειώνεται και τη Μεγάλη Παρασκευή με τις απουσίες να σκαρφαλώνουν στο 19%. Ακολουθούν τα Χριστούγεννα, όπου το 18% των τακτικών χρηστών να μην «περνούν» εκείνη την μέρα από την ιστοσελίδα.

Πάντως η μέρα με τη μέγιστη αποχή παραμένει όπως και στην ανάλυση του προηγούμενου έτους, η παραμονή της πρωτοχρονιάς, με τα κλικ να σημειώνουν πτώση 36%.

Αγαπημένες κατηγορίες

Κορυφαία, στις προτιμήσεις των χρηστών ηλικίας 18-24 φαίνεται πως είναι τα ιαπωνικά «Hentai» και τα «Cartoon», ενώ για τους άνδρες όλων των κατηγοριών άνω των 45, πρώτο στις καρδιές τους παραμένει το… Παρίσι, αφού ο όρος «French» (γαλλικό) να φιγουράρει στην κορυφή του βάθρου σε τρεις ηλικίακές κατηγορίες (45-54, 55-64 και 65+).

Οι εραστιτεχνικές λήψεις (amateur) φαίνεται να ενδιαφέρουν περισσότερο τους επισκέπτες ηλικίας 24 έως 44, που αναζητούν πιο συχνά την «webcam» κατηγορία, συλλογές από διαφορετικά στιγμιότυπα («compilation») και «vintage» υλικό.

Τις ξένες παραγωγές φαίνεται πως προτιμούν οι μεγαλύτεροι χρήστες αφού τα βίντεο από την Τουρκία, την Ιταλία, τη Ρωσία και τα Αραβικά Εμιράτα σχεδόν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον των Ελλήνων και των Ελληνίδων άνω των 45 ετών.

Ηλικία και συχνότητα

Αν και η μέση ηλικία των μεμονομένων χρηστών από την Ελλάδα είναι τα 35 έτη (όσο ακριβώς και ο παγκόσμιος μέσος όρος) οι πιο τακτικοί θαμώνες της ιστοσελίδας είναι από τις τάξεις των νέων από 18 έως 34 ετών, οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για το 61% των επισκέψεων.

insights-greece-age-traffic-propotions

insights-greece-device-traffic-proportions1