Το Ίντερνετ γίνεται ολοένα και πιο αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του Έλληνα, καθώς το χρησιμοποιούν επτά στους δέκα, ποσοστό 70,9% (έναντι 69,7% ένα τρίμηνο νωρίτερα).

Δείτε αναλυτικά :

Δυόμισι ώρες ημερησίως είναι ο μέσος χρόνος που δαπανούν οι Έλληνες στο Ίντερνετ, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας Web ID της Focus Bari.

Αναλυτικότερα, φαίνεται να σημειώνεται ανοδική πορεία όσον αφορά στο χρόνο που καταναλώνεται, παρά την οικονομική κρίση, καθώς σήμερα η μέση διάρκεια χρήσης φτάνει τα 141 λεπτά, τη στιγμή που τρεις μήνες πριν ο χρόνος αυτός ήταν 135.

Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, οι άνδρες αφιερώνουν στην online περιήγηση 146 λεπτά, κατά μέσο όρο, με τις γυναίκες να ακολουθούν με 135 λεπτά.

Ο μέσος όρος ημερήσιας χρήσης του Διαδικτύου αυξάνεται στις μικρότερες ηλικίες, καθώς οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών αφιερώνουν στο Διαδίκτυο 187 λεπτά και εκείνοι ηλικίας 13-17 ετών 143 λεπτά.

Αυξανόμενη βαίνει η χρήση του Διαδικτύου και από τις μεγαλύτερες ηλικίες: για παράδειγμα, ο μέσος χρόνος παραμονής στο Internet διαμορφώνεται στα 105 λεπτά για την ηλικιακή ομάδα 65-74 ετών και στα 110 λεπτά για τις ηλικίες 55-64.

Γενικότερα, το Ίντερνετ γίνεται ολοένα και πιο αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας του Έλληνα, καθώς επτά στους δέκα, ποσοστό 70,9% (έναντι 69,7% ένα τρίμηνο νωρίτερα), χρησιμοποιούν πλέον το Ίντερνετ.

Μάλιστα, περισσότεροι από έξι στους δέκα, το 62,2% (από 60,4% το προηγούμενο τρίμηνο), συνδέονται σε καθημερινή βάση.

Ειδικά στις νεαρές ηλικίες, η χρήση εκτοξεύεται, αφού οι νέοι ηλικίας 13-17 ετών χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε ποσοστό 97,4% (το 90,8% καθημερινά), ενώ στις ηλικίες 18-24 το αντίστοιχο ποσοστό διαμορφώνεται σε 97,8% (το 94,9% καθημερινά).

Από τα στοιχεία τπροκύπτει ότι τα υψηλότερα ποσοστά διείσδυσης του Διαδικτύου φιλοξενεί, πλέον, η Θεσσαλονίκη με 78,5% (από 73,7% το τρίμηνο Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2014). Ο νομός Αττικής ακολουθεί με ποσοστό 76,6%, και την υπόλοιπη Ελλάδα να βρίσκεται – κατά μέσο όρο – στο 62,7%.

Τα στοιχεία της Focus Bari, για το 1ο τρίμηνο του έτους, επιβεβαιώνουν τη στροφή του Έλληνα στις φορητές συσκευές, ως μέσο για τη σύνδεση του στο Διαδίκτυο.

Συγκεκριμένα, οι συσκευές πρόσβασης, που χρησιμοποιούνται, πλέον, για την περιήγηση στο Internet είναι ο φορητός υπολογιστής με ποσοστό 42,2% (από 43,3% έναν χρόνο νωρίτερα), το κινητό τηλέφωνο με 35,3% από 27,4% το Μάρτιο του 2014, ο σταθερός υπολογιστής με 29,8% από 33,3% το 2014. Ακολουθούν το tablet με 12,8% από 7,7% το Μάρτιο του 2014, ενώ ένα πολύ μικρό ποσοστό, το 0,9%, από 0,7%, συνδέεται μέσω μιας συσκευής smart tv.

Το Facebook είναι το κοινωνικό δίκτυο με τους περισσότερους χρήστες στην Ελλάδα, καθώς το ποσοστό όσων διαθέτουν λογαριασμό στη δημοφιλή ιστοσελίδα ανέρχεται, για το 1ο τρίμηνο του 2015, σε 50,9% (από 48,3% το τελευταίο τρίμηνο του 2014).

Συνολικά, οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου δίνουν ισχυρή ψήφο εμπιστοσύνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αφού περισσότεροι από ένας στους δύο, ποσοστό 55,2%, κάνει πλέον χρήση των social media. Ειδικά σε ό,τι αφορά την ηλικιακή ομάδα των 18-44, η χρήση αυξάνεται στο 68,6%.

Μετά από το Facebook, δεύτερο στις προτιμήσεις των Ελλήνων έρχεται το google+ με 11,8% (από 9,2% ένα τρίμηνο νωρίτερα), ακολουθεί το Youtube με 11,5% (από 8,7%), με το Twitter να έπεται με 8,3% (έναντι 7,5%) και το Instagram να ακολουθεί με 8,1%. Ο δε μέσος χρόνος παραμονής στα social media είναι 82,2% την ημέρα (έναντι 77,9 λεπτών το τελευταίο τρίμηνο του 2014).

πηγή