Η AirHelp ανέλυσε τα στοιχεία και δίνει τα συμπεράσματα όπως αυτά προκύπτουν από τα δέκα μεγαλύτερα αεροδρόμια της Ελλάδας, με νούμερα που συγκεντρώθηκαν το δωδεκάμηνο μεταξύ μεταξύ 1/10/2016 και 30/09/2017.

Η πιο συχνή πτήση είναι Θεσσαλονίκη – Αθήνα (14 πτήσεις κατά μέσο όρο την ημέρα!), όπως ήταν αναμενόμενο.

Επιπλέον στην 3η θέση βρίσκεται το δρομολόγιο από Αθήνα για Σαντορίνη, όπου η ακρίβεια χρόνου στην αναχώρηση πτήσεων είναι 53% ενώ από Σαντορίνη για Αθήνα είναι 80%.Το πιο συχνό δρομολόγιο (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) έχει και την καλύτερη ακρίβεια χρόνου από την λίστα των top 10 – μαζί με το δρομολόγιο Αθήνα- Λάρνακα (87%).

Ο πιο αγαπημένος προορισμός των Ελλήνων παραμένει το Λονδίνο, ακόμη και μετά το Brexit, ενώ η έκπληξη της λίστας θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι η Κωνσταντινούπολη με 2.226 πτήσεις από Αθήνα μέσα σε έναν χρόνο (κατά μέσο όρο 6 την ημέρα!), που δείχνει μια σταθερά καλή συνεργασία με την γείτονα χώρα στους τομείς των μεταφορών και του τουρισμού. Η ακρίβεια χρόνου, μετριέται από 15 λεπτά της ώρας καθυστέρηση της αναχώρησης ή και περισσότερο.

Η ανάλυση της Airhelp έχουν να κάνουν με τον συνολικό αριθμό πτήσεων καθώς και τον χρόνο ακρίβειας σε αυτές. Οι επιβάτες δικαιούνται αποζημίωσης για πτήσεις που έχουν καθυστέρηση πάνω από τρείς ώρες ή ακύρωση. Οι καθυστερήσεις είναι κάτι το σύνηθες, και αποτελεί βαρόμετρο για την αρχή μιας καλής εξυπηρέτησης των επιβατών-ταξιδιωτών, είτε με υπαιτιότητα του αερομεταφορέα είτε του αεροδρομίου είτε ακόμη και λόγω έκτακτων συνθηκών.

Όπως δηλώνει η κ. Χρύσα Πομόνη υπεύθυνη επικοινωνίας της AirHelp Ελλάδα «Γνωρίζουμε ότι κάθε χρόνο, 9 εκατομμύρια επιβάτες δικαιούνται αποζημίωση για καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων, όμως μόνο ένα ποσοστό δύο τοις εκατό προχωρούν τελικά σε αναζήτηση της αποζημίωσης που τους αρμόζει. Αντίστοιχα και οι Έλληνες επιβάτες πρέπει να διεκδικήσουν αυτό που δικαιούνται. Προτεραιότητά μας είναι προσφέρουμε τη βοήθεια και τις νομικές υπηρεσίες ώστε όλοι οι επιβάτες να λάβουν τη νόμιμη αποζημίωσή τους. Άλλωστε το αίτημα αποζημίωσης είναι πλέον τόσο εύκολο που οι επιβάτες μπορούν να το κάνουν μόνο με μερικά κλικ από το smartphone τους».

Με την ίδρυσή της το 2013, η AirHelp αποτελεί την περισσότερο downloaded εφαρμογή για αποζημιώσεις και καθυστερήσεις, και είναι η Νο1 υπηρεσία καταναλωτών παγκοσμίως για επιβάτες που έχουν ζήσει καθυστερήσεις, ακυρώσεις πτήσεων ή overbookings. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει βοηθήσει περισσότερους από τρία εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως να επιλύσουν ζητήματα που σχετίζονται με την πτήση τους.

πηγή