«Μα ποιος μπορεί να μην αγαπά την Ελλάδα;», λέει ο Γκηρ στη δημοσιογράφο Τασούλα Επτακοίλη. «Χάρη στις σπουδές μου στη Φιλοσοφία, πολύ νωρίς συνειδητοποίησα ότι το δυτικό πνεύμα είναι δημιούργημα της αρχαίας Ελλάδας, σφυρηλατήθηκε από τους μεγάλους Έλληνες σοφούς. Η σκέψη τους και οι διδαχές τους έχουν επηρεάσει όλο τον κόσμο. Δεν θα είναι υπερβολή, λοιπόν, αν σας πω ότι όλοι έχουμε ένα κομμάτι Ελλάδας μέσα μας!»

Ο πάλαι ποτέ gigolo είναι 67 ετών. Με την ευκαιρία της νέας του ταινίας που από σήμερα παίζεται στη χώρα μας μιλά για την Ελλάδα.

Με μια ταινία που φέρνει στην επιφάνεια τις αγριότητες του φαινομενικά πολιτισμένου κόσμου ο Ρίτσαρντ Γκηρ επιστρέφει στη μεγάλη οθόνη. Πρωταγωνιστής του «Δείπνου» του Χέρμαν Κοχ, ο αμερικανός ηθοποιός παίζει μαζί με τους Στιβ Κούγκαν. Λόρα Λίνεϊ, Κλόι Σεβίνι και Ρεμπέκα Χολ στο διεθνές μπεστ σέλερ που μιλά μιλά για τη δυσκολία (ή την παντελή έλλειψη) επικοινωνίας ανάμεσα στους γονείς και στα παιδιά τους στην εποχή του Internet και των κινητών τηλεφώνων. «Το Δείπνο» έχει μεταφραστεί σε 37 γλώσσες, έχει κυκλοφορήσει σε 53 χώρες και καταγράφει την αθέατη πλευρά δύο σύγχρονων αστικών οικογενειών. Στις ελληνικές αίθουσες παίζεται την κινηματογραφική εβδομάδα που ξεκινά στις 25/5.

Δύο αδέλφια, ο ένας καταξιωμένος πολιτικός με μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του (Ρίτσαρντ Γκιρ), ο άλλος ιστορικός με πολλά συμπλέγματα (Στιβ Κούγκαν), έχουν συναντηθεί για φαγητό με τις γυναίκες τους (Λόρα Λίνεϊ, Ρεμπέκα Χολ). Οσο όμως η ώρα περνά, γίνεται αντιληπτό ότι ο πραγματικός λόγος της συνάντησης δεν είναι κοινωνικός αλλά μια ανομολόγητα εγκληματική πράξη που διέπραξαν τα δύο παιδιά τους. Και το ερώτημα είναι πώς θα τη διαχειριστούν.

Γράφει η Καθημερινή στην οποία ο Ρίτσαρντ Γκηρ παραχώρησε συνέντευξη με την ευκαιρία της νέας ταινίας: Ο άνδρας που το 1980 έγινε διάσημος με το «American gigolo» και μία δεκαετία μετά, το 1990, χάρη στην αισθηματική κομεντί «Pretty woman» έγινε αντικείμενο του πόθου για εκατομμύρια γυναίκες σε όλο τον κόσμο υποδυόμενος τον ζάπλουτο και γοητευτικό Έντουαρντ, ο οποίος ερωτεύεται –και τελικά παντρεύεται– μια πόρνη πολυτελείας στο Λος Άντζελες, είναι πια 67 ετών. Παραμένει γοητευτικός και ένα από τα πιο «δυνατά χαρτιά» της κινηματογραφικής βιομηχανίας. Και ας μην έχει κερδίσει ούτε μία υποψηφιότητα για Όσκαρ. Και ας μη φέρνουν οι ταινίες του αστρονομικά ποσά στο box office.

 

«Δείπνο» («The dinner»), ΗΠΑ, 2017

πηγή